Zarejestruj

Projekty »

Budowanie marki w mediach społecznościowych

Projekt realizowany w trybie zdalnym (ONLINE)
:: Projekt PL (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy VII-VIII (P7-8), szkoła ponadpodstawowa, studenci, rodzice, dziadek i babcia, przedsiębiorca, samorządowiec, pracownik innej uczelni
Forma prezentacji
prezentacja multimedialna, wykład
Nauki i sztuki
ekonomia i finanse
Przedmioty
ekonomia w praktyce, technologia informacyjna
Organizator
Politechnika Lubelska
Wydział Zarządzania
Autor
dr inż. Agnieszka Bojanowska
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Piątek 2021-09-24 11:00 - 12:00
Wolne miejsca: 24
Edycja zakończona
Piątek 2021-09-24 12:00 - 13:00
Termin dodatkowy
Wolne miejsca: 7
Idź do prezentacji on-line

Kształt współczesnej komunikacji marketingowej jest kreowany obecnie przez media społecznościowe. Największe platformy, takie jak Facebook, Twiter, TikTok, czy Instagram tworzą przestrzeń dla dialogu firmy z klientami. Jest to również przestrzeń, dzięki której firmy mogą bardzo skutecznie budować swoje marki, nawet od zera. Ta skuteczność zależy od efektywnego wykorzystania narzędzi i możliwości, jakie dają media społecznościowe. W niniejszym projekcie zaprezentowane zostaną metody i możliwości budowania marki w różnych mediach społecznościowych wraz z przykładami.