Zarejestruj

Projekty »

DISC – style komunikacji

:: Projekt U051 (Szczegóły)
Adresaci
studenci, przedsiębiorca, samorządowiec, pracownik innej uczelni
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
n. humanistyczne
Przedmioty
ekonomia w praktyce, podstawy przedsiębiorczości, wiedza o społeczeństwie
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Ekonomiczny
Autor
mgr Paulina Molenda
Terminy
Czas trwania projektu: 3 godz. (135 min.)
Edycja zakończona
Środa 2019-09-18 10:00 - 13:00
Wolne miejsca: 20
Edycja zakończona
Środa 2019-09-18 13:00 - 16:00
Wolne miejsca: 20

Miejsce realizacji: Wydział Ekonomiczny (A3)
Adres: Lublin, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5

Inne projekty w tym miejscu

Jeśli chcesz wiedzieć: Co to jest Model Extended DISC? Jak lepiej komunikować się z innymi? Jak identyfikować style zachowań? Jakie są mocne strony poszczególnych stylów zachowań?... to zapraszamy na warsztat, gdzie znajdziesz odpowiedzi na te wszystkie pytania oraz będziesz miał możliwość wypełnienia kwestionariusza analizy behawioralnej.

Kwestionariusz analizy behawioralnej Extended DISC jest stosowany z powodzeniem od 20 lat w ponad 40 krajach na świecie. W każdym kraju, gdzie jest stosowany, przeprowadzane są szczegółowe badania statystyczne, aby upewnić się, że otrzymujemy miarodajne, wiarygodne wyniki. W Polsce narzędzie to stosowane jest od 2001 roku i skorzystało z niego już ponad 1 200 organizacji.

Model Extended DISC opiera się na pracach Carla Gustava Junga oraz Williama Moultona Marstona. Podstawą tych teorii jest podział zachowań ludzi na cztery główne style określane jako: D I S C. Istotą modelu Extended DISC jest precyzyjny pomiar natężenia poszczególnych stylów zachowań w potencjale respondenta. Model nie klasyfikuje ludzi na dobrych i złych. Nie ogranicza także możliwości rozwoju jednostki w którymkolwiek kierunku lub środowisku pracy. Teoria ta opisuje naturalny sposób reakcji w różnych sytuacjach np. styl komunikacji, sposób podejmowania decyzji.

Wspomniane cztery style to: 

  • D – Dominant (Dominujący)
  • I – Influencing (Wpływowy)
  • S – Steady (Stały)
  • C – Compliance (Sumienny)

Warsztat zostanie przeprowadzony przez certyfikowanego trenera Santander Bank Polska. 

Projekt powstał w ramach współpracy Santander Bank Polska z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. 

 

  • Foto