Zarejestruj

Projekty »

Grywalizacja w zarządzaniu - komputerowe gry biznesowe

:: Projekt UP (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
ekonomia i finanse
Przedmioty
podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Wydział Inżynierii Produkcji
Autorzy
dr hab., prof. uczelni Monika Stoma (kierownik),
dr inż. Agnieszka Dudziak
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Wtorek 2021-09-21 10:00 - 12:00
Brak wolnych miejsc

Miejsce realizacji: Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowe Nowych Technik i Technologii w Inżynierii Rolniczej (156)
Adres: Lublin, ul. Głęboka 28

Inne projekty w tym miejscu

Gracze, wcielając się w różnorodne role: pracowników, menedżerów, właścicieli firmy czy zewnętrznych konsultantów, zmierzą się z wieloma wyzwaniami zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - przeprowadzając np. proces budowy zespołu, zarządzania nim oraz współpracy, proces planowania i wdrażania strategii, proces decyzyjny, proces motywowania czy proces prowadzenia negocjacji biznesowych. W grach zwraca się również uwagę na zjawisko rywalizacji między poszczególnymi zespołami.

Uczestnicy gry nabywają takich kompetencji jak praca w grupie, pod presją czasu, organizacja pracy, współpraca w zespole, podział na role zespołowe czy podejmowanie różnorodnych decyzji (indywidualnych i grupowych) – wszystko co w rzeczywistości przedsiębiorstw jest na porządku dziennym. Gra uczy zachowań standardowych ale i takich, z którymi pracownik, menedżer czy zewnętrzny konsultant spotkają się rzadko. Dlatego też pobudza ona do myślenia kreatywnego, angażującego w mniejszym lub większym stopniu każdego z uczestników.

Pojęcia, techniki i modele biznesowe, zaimplementowane w grze, poprzez formę zabawy, współpracy, a czasem zdrowej rywalizacji, w przystępny sposób przybliżają realia zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami.