Zarejestruj

Projekty »

Grywalizacja w zarządzaniu - planszowe gry biznesowe

:: Projekt UP (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
nauki o zarządzaniu i jakości
Przedmioty
podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Wydział Inżynierii Produkcji
Autorzy
dr inż. Agnieszka Dudziak (kierownik),
dr hab., prof. uczelni Monika Stoma, mgr inż. Emilia Osmólska
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Wtorek 2022-09-13 12:00 - 14:00
Wolne miejsca: 20

Miejsce realizacji: Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowe Nowych Technik i Technologii w Inżynierii Rolniczej (366)
Adres: Lublin, ul. Głęboka 28

Inne projekty w tym miejscu

Gracze, wcielając się w różnorodne role: pracowników, menedżerów, właścicieli firmy czy zewnętrznych konsultantów, zmierzą się z wieloma wyzwaniami
zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - przeprowadzając np. proces budowy zespołu, zarządzania nim oraz współpracy, proces planowania i
wdrażania strategii, proces decyzyjny, proces motywowania czy proces prowadzenia negocjacji biznesowych. W grach zwraca się również uwagę na zjawisko
rywalizacji między poszczególnymi zespołami.
Uczestnicy gry nabywają takich kompetencji jak praca w grupie, pod presją czasu, organizacja pracy, współpraca w zespole, podział na role zespołowe czy
podejmowanie różnorodnych decyzji (indywidualnych i grupowych) – wszystko co w rzeczywistości przedsiębiorstw jest na porządku dziennym. Gra uczy
zachowań standardowych ale i takich, z którymi pracownik, menedżer czy zewnętrzny konsultant spotkają się rzadko. Dlatego też pobudza ona do myślenia
kreatywnego, angażującego w mniejszym lub większym stopniu każdego z uczestników.
Pojęcia, techniki i modele biznesowe, zaimplementowane w grze, poprzez formę zabawy, współpracy, a czasem zdrowej rywalizacji, w przystępny sposób
przybliżają realia zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami.