Zarejestruj

Projekty »

Kampania społeczna jako narzędzie ratowania życia? Ujęcie suicydologiczne

:: Projekt U119 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadgimnazjalna, studenci, rodzice
Dla niepełnosprawnych
z innymi niepełnosprawnościami
Forma prezentacji
prezentacja multimedialna
Nauki i sztuki
n. humanistyczne
Przedmioty
edukacja medialna, etyka, ochrona zdrowia, wiedza o społeczeństwie
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Filozofii i Socjologii
Autor
mgr Marlena Stradomska
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)

Miejsce realizacji: Wydział Filozofii i Socjologii (101)
Adres: Lublin, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 4

Inne projekty w tym miejscu

Podczas spotkania zaprezentowane zostaną przykłady kampanii społecznych (z Polski oraz innych krajów). Kampanie społeczne w XXI wieku stanowią bardzo istotne źródło wiedzy, gdyż są prezentowane w Internecie, telewizji czy na plakatach. Wiele osób może mieć do nich dostęp. Niestety niektóre są wręcz zagrażające dla innych ludzi. Podczas spotkania zaprezentowana zostanie prezentacja multimedialna, która ma praktyczny wymiar. Zostanie przeanalizowane co najmniej 5 przykładów kampanii społecznych ze świata. Uczestnicy będą mieli możliwość wyrażenia swoich wątpliwości, zadania pytań na temat zdrowia psychicznego w Polsce i na świece.

Plan spotkania:

  1. Kampania społeczna w teorii i praktyce.
  2. Problematyka samobójstw w XXI wieku.
  3. Statystyki samobójstw w Polsce.
  4. Prezentacja przykładów kampanii społecznych.
  5. Analiza dostępnych materiałów.
  6. Dyskusja, wolne wnioski oraz pytania do psychologa praktyka.

 

  • Foto