Zarejestruj

Projekty »

Kreowanie i promocja marki w mediach społecznościowych

:: Projekt U134 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadgimnazjalna, przedsiębiorca, samorządowiec, pracownik innej uczelni
Forma prezentacji
prezentacja multimedialna
Nauki i sztuki
n. humanistyczne, n. techniczne
Przedmioty
edukacja medialna, język polski
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Humanistyczny
Autor
mgr Marta Kostrzewa
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Środa 2019-09-18 12:00 - 13:00
Wolne miejsca: 40

Miejsce realizacji: Wydział Humanistyczny (321)
Adres: Lublin, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 4a

Inne projekty w tym miejscu

W dzisiejszych czasach świadome uczestniczenie w Internecie oraz mediach społecznościowych jest istotnym czynnikiem definiującym osobę obytą i zorientowaną – tak w polityce, nowinkach technologicznych, jak i trendach kulturalnych oraz popkulturowych.

Jeśli chciałabyś/chciałbyś:

  • zgłębić tajniki mediów społecznościowych,
  • poznać triki umożliwiające zaistnienie w social mediach,
  • dowiedzieć się, czego należy się wystrzegać w Internecie, a co może zaprzepaścić szansę na sukces,
  • zorientować się w najnowszych trendach i statystykach dotyczących mediów społecznościowych,

to ten warsztat jest właśnie dla Ciebie! Zapisz się już dziś! :-)

  • Foto