Zarejestruj

Projekty »

Media społecznościowe nowym obliczem marketingu

:: Projekt PL073 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy V-VIII, szkoła ponadgimnazjalna, studenci, rodzice, dziadek i babcia, przedsiębiorca, samorządowiec, pracownik innej uczelni
Forma prezentacji
prezentacja multimedialna
Nauki i sztuki
n. ekonomiczne, n. humanistyczne
Przedmioty
edukacja medialna, podstawy przedsiębiorczości, technologia informacyjna
Organizator
Politechnika Lubelska
Wydział Zarządzania
Autor
dr inż. Agnieszka Bojanowska
Początek
Środa 2019-09-18 10:00
Realizacja projektu w innym miejscu - Wydział Zarządzania (204)
Edycja zakończona

Miejsce realizacji: Wydział Zarządzania (305)
Adres: Lublin, ul. Nadbystrzycka 38

Inne projekty w tym miejscu

Współcześni klienci coraz częściej korzystają z internetu w celu podjęcia decyzji zakupowej, nawet jeśli ostatecznie dokonują zakupów w sklepie
stacjonarnym. Ponadto Internet bezapelacyjnie wkroczył w nasze życie za pośrednictwem mediów społecznościowych (MS). W każdej chwili miliony użytkowników są
zalogowane na Facebooku, Twiterze czy Instagramie. Korzystają z nich na komputerach stacjonarnych, laptopach oraz urządzeniach przenośnych takich jak
smartfony, czy tablety. Nie sposób przeoczyć tak wielkiego potencjału marketingowego. Dlatego media społecznościowe zaczęły budować nowe oblicze
marketingu, w którym klient współuczestniczy niejednokrotnie przy tworzeniu treści i jest otwarty na budowanie relacji z firmą, jak nigdy dotąd. Niniejsza
prezentacja wprowadza w świat marketingu w mediach społecznościowych. Ukazuje zalety i wady wykorzystania MS w celach marketingowych (widziane
zarówno ze strony firmy, jak i klienta) oraz wskazuje na możliwe kierunki rozwoju tej dziedziny.