Zarejestruj

Projekty »

Metody pracy i narzędzia wykorzystywane w przygotowaniu grafiki 3D na potrzeby gier wideo

:: Projekt WSPA (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy VII-VIII (P7-8), szkoła ponadpodstawowa, studenci
Forma prezentacji
wykład
Nauki i sztuki
informatyka
Przedmioty
edukacja medialna, informatyka, technologia informacyjna, zajęcia komputerowe
Organizator
Lubelska Akademia WSEI
Autorzy
dr inż. Michalina Gryniewicz-Jaworska (kierownik),
mgr inż. Robert Miedziocha
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2022-09-12 13:00 - 14:00
Wolne miejsca: 21

Miejsce realizacji: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie (206)
Adres: Lublin, Bursaki 12

Inne projekty w tym miejscu
Na wykładzie omówione zostaną główne narzędzia wykorzystywane przy produkcji grafiki 3d do gier wideo. 
Przedstawione zostaną najważniejsze narzędzia- aplikacje przeznaczone do modelowania 3d oraz przygotowania materiałów - tekstur gotowych do wykorzystania w grach wideo. 
Omówiony zostanie ogólny proces przygotowania assetu - modelu 3d wraz z teksturami.