Zarejestruj

Projekty »

Podstawy pracy trenera. Jak prowadzić warsztat psychologiczny?

:: Projekt U192 (Szczegóły)
Adresaci
studenci
Dla niepełnosprawnych
z innymi niepełnosprawnościami
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
n. humanistyczne
Przedmioty
etyka, podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Filozofii i Socjologii
Autor
mgr Marlena Stradomska
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)

Miejsce realizacji: Wydział Filozofii i Socjologii (101)
Adres: Lublin, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 4

Inne projekty w tym miejscu

Coach, trener, czy psycholog? Te trzy pojęcia znacząco różnią się od siebie jednakże bardzo często błędne używane są jako synonimy. Na warsztatach porozmawiamy o tym jakie są to profesje oraz czym się charakteryzują. Przygotowanie warsztatu psychologicznego czy trenerskiego jest skomplikowanym procesem. Jest co najmniej kilkanaście elementów, o których warto pamiętać, aby praca warsztatowa miała sens.

  1. Jakie są podstawy do projektowania warsztatu?
  2. Dla jakiej grupy przeznaczony będzie warsztat?
  3. Jaki jest wiek uczestników grupy?
  4. Dla ilu osób planujemy warsztat?
  5. Jakie elementy chcemy wykorzystać podczas warsztatu (prezentacja, ćwiczenia warsztatowe, pogadanka)?
  6. Jaki temat warsztatowy wybrać?

Na te i inne pytania będę odpowiadała podczas warsztatowego spotkania. Jako trener z kilkuletnim doświadczeniem chętnie podzielę się swoimi sukcesami, ale i rzeczami do zmiany. Porozmawiamy o autoprezentacji trenera i jego niezbędnym przygotowaniu do zajęć.

Plan warsztatów:

  1. Kim jest trener?
  2. Podstawy pracy trenerskiej.
  3. Gdzie można odbyć praktyki trenerskiej?
  4. Jak prowadzić warsztat psychologiczny?
  5. Jaka jest metodologia powstawania warsztatów?
  6. Co to jest „ice breaker”?
  7. Co to jest „activizer”?
  • Foto