Zarejestruj

Projekty »

Problem Based Learning - studium przypadku w naukach podstawowych i klinicznych

:: Projekt UM322 (Szczegóły)
Adresaci
tylko dla nauczycieli
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
n. medyczne
Przedmioty
medycyna
Organizator
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
I Wydział Lekarski z Oddziałem Stomatologicznym
Autorzy
dr Aleksandra Rutkowska (kierownik),
dr hab. Kamil Torres
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Piątek 2019-09-20 10:00 - 12:00
Wolne miejsca: 19

Miejsce realizacji: Centrum Symulacji Medycznej (137)
Adres: Lublin, ul. dra Witolda Chodźki 4

Inne projekty w tym miejscu

PBL jest metodą nauczania stosowaną w nauczaniu przeddyplomowym w wielu czołowych uczelniach na świecie. Metoda opiera się na case-study, czyli prezentacji określonej sytuacji problemowej słuchaczom do analizy, tak aby stymulować ich w kierunku rozwiązania problemu i poszerzenia wiedzy w różnych obszarach jednocześnie. PBL sprzyja pobudzeniu ciekawości poznawczej studentów, rozwija też kompetencje społeczne uczestników.

Warsztat pozwala zapoznać się z metodą PBL oraz przećwiczyć jej zastosowanie w praktyce.