Projekty »
Przygoda z polskimi wynalazcami
:: Projekt K (Szczegóły) | |
Początek |
Niedziela 2021-09-19 10:00 Edycja zakończona |
Miejsce realizacji: Lubelski Piknik Naukowy (stoisko piknikowe)
Adres: Lublin, ul. Dworcowa 11
Celem gry planszowej jest przedstawienie postaci polskich wynalazców, którzy przez wieki tworzyli wynalazki, dokonując w ten sposób z jednej strony przełomu w światowej nauce, ale z drugiej - pomagając nam w życiu codziennym. Poprzez grę uczestnicy wykażą się swoją wiedzą, ale poprzez zabawę tę wiedzę też zdobędą.
Grywalizacja jest dobrą metodą aktywizującą zarówno młodych, jak i dojrzałych uczestników gry edukacyjnej.
Do grona 12 polskich wynalazców wybrałam: Mikołaja Kopernika, Ignacego Łukasiewicza, Kazimierza Prószyńskiego, Marię Curie-Skłodowską, Jana Józefa Baranowskiego, Józefa Hofmana, Józefa Kosackiego, Henryka Manguskiego, Mieczysława Bekkera, Jana Czochralskiego, Jana Szczepanika i Kazimierza Żeglenia.