Zarejestruj

Projekty »

Przygoda z polskimi wynalazcami

:: Projekt K (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy V-VI (P5-6), szkoła podstawowa - klasy VII-VIII (P7-8), szkoła ponadpodstawowa, studenci, rodzice, dziadek i babcia
Dla niepełnosprawnych
niepełnosprawnych ruchowo, z innymi niepełnosprawnościami
Forma prezentacji
piknik naukowy - stoisko
Przedmioty
historia, historia i społeczeństwo, język polski
Organizator
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wydział Nauk Humanistycznych
Autor
dr Monika Szabłowska-Zaremba
Początek
Niedziela 2021-09-19 10:00
Edycja zakończona

Miejsce realizacji: Lubelski Piknik Naukowy (stoisko piknikowe)
Adres: Lublin, ul. Dworcowa 11

Inne projekty w tym miejscu

Celem gry planszowej jest przedstawienie postaci polskich wynalazców, którzy przez wieki tworzyli wynalazki, dokonując w ten sposób z jednej strony  przełomu w światowej nauce, ale z drugiej - pomagając nam w życiu codziennym. Poprzez grę uczestnicy wykażą się swoją wiedzą, ale poprzez zabawę tę wiedzę też  zdobędą.

Grywalizacja jest dobrą metodą aktywizującą zarówno młodych, jak i dojrzałych uczestników gry edukacyjnej.

Do grona 12 polskich wynalazców wybrałam: Mikołaja Kopernika, Ignacego Łukasiewicza, Kazimierza Prószyńskiego, Marię Curie-Skłodowską, Jana Józefa Baranowskiego, Józefa Hofmana, Józefa Kosackiego, Henryka Manguskiego, Mieczysława Bekkera, Jana Czochralskiego, Jana Szczepanika i Kazimierza Żeglenia.

  • Foto