Projekty »
Abrakawabra, czyli magia poezji w reklamie
:: Projekt K (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.) |
Miejsce realizacji: Collegium Norwidianum (CN 203)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14
Zobaczcie, jak czasem niedaleko od wieloznacznego wiersza do sloganu reklamowego. Od "Płynie praostatek" Białoszewskiego do "abrakawabry" z popularnego hasła marketingowego. Od "Rozebranej" Norwida, w której chodzi nie tyle o nagość, ile o rozłożenie Polski na trzy części przez zaborców - do sloganu o dźinsach, których "nie znosisz" czy hasła promującego dezodorant: "nie martw się potem". Moje warsztaty pozwolą Wam zobaczyć, że język literacki jest matecznikiem środków dla tekstów reklamowych (brzmieniowych, leksykalnych, składniowych). I poćwiczyć na żywo oraz sprawdzić się jako przyszły pracownik branży kreatywnej czy copywriter. Ten tak dziś popularny i poszukiwany zawód polega w dużej mierze na łączeniu umiejętności i wiedzy artysty z potrzebami handlu oraz wymogami rynku. Zapraszam serdecznie