Zarejestruj

Projekty »

Akwizycja ruchu w praktyce. Drukowanie tkanin kopiami pieczątek z XIX w.

:: Projekt PL003 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy V-VIII, szkoła ponadpodstawowa
Dla niepełnosprawnych
niepełnosprawnych ruchowo
Forma prezentacji
pokaz, prezentacja multimedialna, warsztat
Nauki i sztuki
informatyka, informatyka techniczna i telekomunikacja
Przedmioty
informatyka, technologia informacyjna
Organizator
Politechnika Lubelska
Wydział Elektrotechniki i Informatyki
Autorzy
dr hab., prof. uczelni Tomasz Zientarski (kierownik),
dr Paweł Powroźnik, mgr inż. Weronika Wach, mgr inż. Kinga Chwaleba, mgr inż. Bartosz Sterniczuk, dr hab., prof. uczelni inż. Jerzy Montusiewicz, dr inż. Jacek Kęsik, mgr Anna Sałamacha, dr inż. Jakub Smołka, dr inż. Maria Skublewska-Paszkowska, dr Edyta Łukasik
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Wtorek 2024-09-17 11:00 - 12:00
Wolne miejsca: 9

Miejsce realizacji: Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii (505)
Adres: Lublin, ul. Nadbystrzycka 36c

Inne projekty w tym miejscu

Grupa zostanie podzielona na dwie podgrupy.
Uczestnicy uczestniczą kolejno w dwóch różnych pokazach, każdy po 20 minut.

Grupa I
Akwizycja ruchu (ang. motion capture) jest stosowana w badaniach naukowych jak również w przemyśle rozrywkowym. Pełni istotną rolę w badaniach nad ruchem człowieka ale również w realizacji wielu kinowych hitów czy gier komputerowych. Pokaz krótko prezentuje zasadę działania sprzętu do akwizycji ruchu oraz przebieg typowej sesji nagraniowej. Omówione zostaną etapy obróbki nagrania. Uczestnicy pokazu będą mieli okazję wzięcia udziału w krótkim nagraniu.

Grupa II
Wykorzystanie wydrukowanej w technologii 3D pieczątki z XIX w. do stemplowania materiału – zajęcia praktyczne.

  • Foto
  • Foto