Projekty »
Akwizycja ruchu w praktyce / Interaktywna przyroda w VR
:: Projekt PL (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.) |
Miejsce realizacji: Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii (505)
Adres: Lublin, ul. Nadbystrzycka 36c
Grupa zostanie podzielona na dwie podgrupy.
Uczestnicy uczestniczą kolejno w dwóch różnych pokazach, każdy po 20 minut.
I grupa
Tytuł pokazu: Akwizycja ruchu w praktyce.
Akwizycja ruchu (ang. motion capture) jest stosowana w badaniach naukowych jak również w przemyśle rozrywkowym. Pełni istotną rolę w badaniach nad ruchem człowieka ale również w realizacji wielu kinowych hitów czy gier komputerowych. Pokaz krótko prezentuje zasadę działania sprzętu do akwizycji ruchu oraz przebieg typowej sesji nagraniowej. Omówione zostaną typowe etapy obróbki nagrania i związane z nią problemy. Uczestnicy pokazu będą mieli okazję wzięcia udziału w krótkim nagraniu.
II grupa
Tytuł pokazu: Interaktywna przyroda w VR.
W czasie pokazu zostaną omówione stanowiska projekcji VR. Szczegółowo zostanie zademonstrowany interaktywny immersyjny monitor 3D zSpace. Pokazane zostanie piękno interaktywnej przyrody w 3D. Ponadto zaprezentowana zostanie aplikacja wirtualnej rzeczywistości, przeznaczona do relaksacji, która umieszcza użytkownika w wirtualnym ogrodzie reagującym na odczucia człowieka.