Zarejestruj

Projekty »

Akwizycja ruchu w praktyce. Wydrukuj sobie to co chcesz - warsztaty modelowania i druku 3D

:: Projekt PL004 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy V-VIII, szkoła ponadpodstawowa
Dla niepełnosprawnych
niepełnosprawnych ruchowo
Forma prezentacji
pokaz, prezentacja multimedialna, warsztat
Nauki i sztuki
informatyka, informatyka techniczna i telekomunikacja
Przedmioty
informatyka, technologia informacyjna
Organizator
Politechnika Lubelska
Wydział Elektrotechniki i Informatyki
Autorzy
dr hab., prof. uczelni Tomasz Zientarski (kierownik),
dr inż. Jakub Smołka, dr inż. Maria Skublewska-Paszkowska, mgr inż. Edyta Łukasik, dr Paweł Powroźnik, mgr Weronika Wach, mgr inż. Kinga Chwaleba, mgr inż. Bartosz Sterniczuk, dr Marcin Barszcz, dr inż. Krzysztof Dziedzic, dr inż. Sylwester Korga, dr inż. Jacek Kęsik
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Środa 2024-09-18 09:00 - 10:00
Brak wolnych miejsc
Edycja zakończona
Środa 2024-09-18 10:00 - 11:00
Brak wolnych miejsc

Miejsce realizacji: Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii (505)
Adres: Lublin, ul. Nadbystrzycka 36c

Inne projekty w tym miejscu

Grupa zostanie podzielona na dwie podgrupy.
Uczestnicy uczestniczą kolejno w dwóch różnych pokazach, każdy po 20 minut.

 

Grupa I
Akwizycja ruchu (ang. motion capture) jest stosowana w badaniach naukowych jak również w przemyśle rozrywkowym. Pełni istotną rolę w badaniach nad ruchem człowieka ale również w realizacji wielu kinowych hitów czy gier komputerowych. Pokaz krótko prezentuje zasadę działania sprzętu do akwizycji ruchu oraz przebieg typowej sesji nagraniowej. Omówione zostaną etapy obróbki nagrania. Uczestnicy pokazu będą mieli okazję wzięcia udziału w krótkim nagraniu.

 

Grupa II
Warsztaty oferują wprowadzenie do technologii modelowania trójwymiarowego i druku 3D. W programie przewidziane są praktyczne ćwiczenia pozwalające na przygotowanie modeli do druku 3D. Warsztaty kończą się drukowaniem przygotowanych modeli, co pozwala uczestnikom na zdobycie pełnego doświadczenia w całym procesie tworzenia i realizacji projektów 3D.

  • Foto
  • Foto