Zarejestruj

Projekty »

Ambient reklama, czyli marketingowa sztuka zaskakiwania

:: Projekt UP (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
ćwiczenia, prezentacja multimedialna
Nauki i sztuki
ekonomia i finanse, nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o zarządzaniu i jakości
Przedmioty
ekonomia w praktyce, podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Wydział Agrobioinżynierii
Autor
dr Wioletta Wróblewska
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Piątek 2022-09-16 08:00 - 10:00
Brak wolnych miejsc

Miejsce realizacji: Uniwersytet Przyrodniczy - ul. B. Dobrzańskiego 37 (64)
Adres: Lublin, ul. B. Dobrzańskiego 37

Inne projekty w tym miejscu

Wszechobecność reklamy – w telewizji, radio, Internecie, kinie itd., powoduje, że większość z nas uodpornia się na działanie tradycyjnych przekazów.

 

Coraz częściej jesteśmy znudzeni powtarzającymi się utartymi przekazami i kreacjami reklamowymi. Stąd wśród nowych strategii docierania do potencjalnych klientów
i konsumentów coraz częściej wykorzystuje się ambient marketing.

 

Przyjrzyjmy się bliżej tej niekonwencjonalnej formie współczesnej reklamy, bowiem sami możemy być uczestnikiem takiej komunikacji marketingowej nawet o tym nie wiedząc :)

Dowiedz się, co czyni ambient reklamę wyjątkową.

  • Foto