Zarejestruj

Projekty »

Aplikacje dydaktyczne w praktyce, czyli jak uczyć (się) bez stresu?

Projekt realizowany w trybie zdalnym (ONLINE)
:: Projekt U013 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa, studenci, tylko dla nauczycieli
Forma prezentacji
ćwiczenia, dyskusja, warsztat
Nauki i sztuki
nauki o komunikacji społecznej i mediach
Przedmioty
edukacja medialna, technologia informacyjna, zajęcia komputerowe
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Politologii i Dziennikarstwa
Autor
dr hab., prof. uczelni Lidia Pokrzycka
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2023-09-18 17:00 - 19:00
Brak wolnych miejsc
Idź do prezentacji on-line

W trakcie ćwiczeń/warsztatów będą przedstawione aplikacje dydaktyczne gotowe do wykorzystania podczas zajęć prowadzonych w systemie blended learningu i e-learningu, a także stacjonarnie (w tym w pracy grupowej). Będą zaprezentowane m.in. mapy myśli, memy, komiksy, tablice korkowe online oraz narzędzia do realizowana własnych filmów szkoleniowych, czy pokojów zagadek. Zaakcentowane będą także programy dedykowane zbieraniu, kolekcjonowaniu i dzieleniu się zebranymi materiałami w postaci cyfrowej. Prowadząca podzieli się poradami praktycznymi, a także doświadczeniami w zakresie wykorzystywania ICT i e-learningu zdobytymi podczas pobytów na Łotwie, w Belgii, Norwegii, Islandii i Estonii. Dzięki studiom przypadków będzie możliwe utworzenie – na koniec warsztatów – wspólnej koncepcji wzorcowych zajęć realizowanych w trybie e-learningowym, blended learningowym i stacjonarnie (z wykorzystaniem różnorodnych aplikacji).

- - - - - - - - - 

Źródło zdjęcia: Tumisu z Pixabay.

  • Foto