Zarejestruj

Projekty »

Człowiek w świecie konsumpcji. Jak manipulują nami marketerzy?

:: Projekt K050 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
nauki o komunikacji społecznej i mediach, psychologia
Przedmioty
edukacja medialna, podstawy przedsiębiorczości, wiedza o społeczeństwie
Organizator
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wydział Nauk Społecznych
Autor
dr Wiktor Razmus
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2024-09-16 10:00 - 11:00
Wolne miejsca: 28

Miejsce realizacji: Collegium Joannis Pauli II (C 503)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14
(wejście do gmachu od strony ul. Łopacińskiego)

Inne projekty w tym miejscu

Serialowy dr House mawiał, że wszyscy kłamią. Do tego stwierdzenia można z dużą pewnością dodać, że wszyscy jesteśmy konsumentami. Jako osoby, które żyją w świecie konsumpcji, codziennie doświadczamy wielu różnych zabiegów, które mają na celu wpłynąć na nasze decyzje zakupowe. Jakie techniki stosują marketerzy, żeby zmienić nasz stosunek do produktu lub skłonić do jego zakupu?  Czy można się przed nimi obronić? 

Celem warsztatu jest zwrócenie uwagi na różne psychologiczne prawidłowości oraz techniki wywierania wpływu wykorzystywane w działaniach marketingowych. Świadomość tych prawidłowości i technik pozwoli uczestnikom zdobyć kompetencje pozwalające obronić się przed manipulacją ze strony marketerów.

  • Foto