Zarejestruj

Projekty »

Escape room z Inżynierem Kwiatkiem

:: Projekt PL050 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy I-IV
Dla niepełnosprawnych
niepełnosprawnych ruchowo
Forma prezentacji
doświadczenie, dyskusja, pokaz, warsztat
Nauki i sztuki
informatyka, informatyka techniczna i telekomunikacja, nauki biologiczne, nauki o Ziemi i środowisku, rolnictwo i ogrodnictwo
Przedmioty
biologia, informatyka, nauczanie początkowe, przyroda, rolnictwo, technika
Organizator
Politechnika Lubelska
Wydział Matematyki i Informatyki Technicznej
Autorzy
dr inż. Barbara Buraczyńska (kierownik),
Ewa Organista, Aleksandra Lisiecka, Konrad Kostecki, Julita Baranowska, Karolina Konieczna, Łukasz Zduniak, Mateusz Rębacz
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2024-09-16 10:00 - 11:00
Brak wolnych miejsc

Miejsce realizacji: Wydział Matematyki i Informatyki Technicznej (130)
Adres: Lublin, ul. Nadbystrzycka 38

Inne projekty w tym miejscu

Już najmłodsi uczniowie wiedzą, że światło, woda i odpowiednia temperatura są niezbędne do życia roślin. Jednak nie wszyscy znają technologie, które pomagają tworzyć optymalne warunki uprawy kwiatów w domu.

 

Zapraszamy na spotkanie z Inżynierem Kwiatkiem, podczas którego dzieci będą mogły przez zabawę poznać budowę i zasadę działania przykładowego systemu do monitorowania warunków uprawy roślin.

 

Dzięki wykorzystaniu gry edukacyjnej "Inżynier Kwiatek" dzieci nauczą się rozpoznawać elementy prezentowanego układu oraz ich zadania. Uczestnicy samodzielnie sprawdzą działanie czujników i zobaczą różne sposoby komunikowania się urządzeń z użytkownikiem.

 

Zwieńczeniem warsztatów będzie sprawdzenie wiedzy zdobytej przez dzieci z wykorzystaniem escape roomu - tylko poprawne wykonanie wszystkich zadań pozwoli zakończyć naukowe spotkanie z Inżynierem Kwiatkiem.

 

Zapraszamy!

 

 

Projekt realizowany przez członków Koła Technologii Informatycznych i Multimedialnych TeamWEB. 

  • Foto
  • Foto
  • Foto
  • Foto
  • Foto
  • Foto