Projekty »
Escape room z Inżynierem Kwiatkiem
:: Projekt PL050 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.) |
Miejsce realizacji: Wydział Matematyki i Informatyki Technicznej (130)
Adres: Lublin, ul. Nadbystrzycka 38
Już najmłodsi uczniowie wiedzą, że światło, woda i odpowiednia temperatura są niezbędne do życia roślin. Jednak nie wszyscy znają technologie, które pomagają tworzyć optymalne warunki uprawy kwiatów w domu.
Zapraszamy na spotkanie z Inżynierem Kwiatkiem, podczas którego dzieci będą mogły przez zabawę poznać budowę i zasadę działania przykładowego systemu do monitorowania warunków uprawy roślin.
Dzięki wykorzystaniu gry edukacyjnej "Inżynier Kwiatek" dzieci nauczą się rozpoznawać elementy prezentowanego układu oraz ich zadania. Uczestnicy samodzielnie sprawdzą działanie czujników i zobaczą różne sposoby komunikowania się urządzeń z użytkownikiem.
Zwieńczeniem warsztatów będzie sprawdzenie wiedzy zdobytej przez dzieci z wykorzystaniem escape roomu - tylko poprawne wykonanie wszystkich zadań pozwoli zakończyć naukowe spotkanie z Inżynierem Kwiatkiem.
Zapraszamy!
Projekt realizowany przez członków Koła Technologii Informatycznych i Multimedialnych TeamWEB.