Zarejestruj

Projekty »

Etyka biznesu w czasach sztucznej inteligencji. Czy robota można nauczyć etyki?

:: Projekt K060 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
prezentacja multimedialna
Nauki i sztuki
nauki o zarządzaniu i jakości
Przedmioty
podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wydział Nauk Społecznych
Autorzy
dr Agnieszka Marek (kierownik),
lic. Monika Wołk, lic. Alicja Węgierak, lic. Justyna Michaluk
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Czwartek 2023-09-21 10:00 - 12:00
Wolne miejsca: 13

Miejsce realizacji: Collegium Joannis Pauli II (C 919)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14
(wejście do gmachu od strony ul. Łopacińskiego)

Inne projekty w tym miejscu

Sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe (ML) mają istotny wpływ na rynek pracy, generując zarówno zagrożenia, jak i korzyści. Wprowadzenie zaawansowanych algorytmów i robotów może zastępować niektóre czynności wykonywane wcześniej przez pracowników.  

Z drugiej strony, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe tworzą również nowe możliwości i korzyści. Mogą przyczyniać się do wzrostu efektywności i produktywności. Przedsiębiorstwa korzystają z tych technologii w różnych dziedzinach, aby zyskać konkurencyjną przewagę i osiągnąć lepsze wyniki. 

Celem projektu jest ukazanie korzyści i zagrożeń jakie powoduje wprowadzenie AI do pracy ludzkiej, jej użycie w marketingu oraz konsekwencje dla życia codziennego młodego człowieka oraz wyboru ścieżki kariery.