Projekty »
Etyka biznesu w czasach sztucznej inteligencji. Czy robota można nauczyć etyki?
:: Projekt K (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.) |
Miejsce realizacji: Collegium Joannis Pauli II (C 919)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14
(wejście do gmachu od strony ul. Łopacińskiego)
Sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe (ML) mają istotny wpływ na rynek pracy, generując zarówno zagrożenia, jak i korzyści. Wprowadzenie zaawansowanych algorytmów i robotów może zastępować niektóre czynności wykonywane wcześniej przez pracowników.
Z drugiej strony, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe tworzą również nowe możliwości i korzyści. Mogą przyczyniać się do wzrostu efektywności i produktywności. Przedsiębiorstwa korzystają z tych technologii w różnych dziedzinach, aby zyskać konkurencyjną przewagę i osiągnąć lepsze wyniki.
Celem projektu jest ukazanie korzyści i zagrożeń jakie powoduje wprowadzenie AI do pracy ludzkiej, jej użycie w marketingu oraz konsekwencje dla życia codziennego młodego człowieka oraz wyboru ścieżki kariery.