Zarejestruj

Projekty »

Giganci negocjacji

:: Projekt U101 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy VII-VIII (P7-8)
Forma prezentacji
ćwiczenia
Nauki i sztuki
ekonomia i finanse
Przedmioty
podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Ekonomiczny
Autor
dr Kinga Bednarzewska
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2023-09-18 09:00 - 11:00
Wolne miejsca: 20
Edycja zakończona
Poniedziałek 2023-09-18 12:00 - 14:00
Wolne miejsca: 20

Miejsce realizacji: Wydział Ekonomiczny (508)
Adres: Lublin, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5

Inne projekty w tym miejscu

Gra przenosi uczestników na rynek motoryzacyjny, gdzie rywalizują jako producenci i sprzedawcy motocykli. Ustalając ceny swoich produktów mogą współpracować, aby optymalnie wykorzystać ograniczony popyt rynku. Mogą także konkurować, aby zyskać więcej niż przeciwne zespoły. W tej grze, jak w biznesie, współpraca przynosi wymierne korzyści, ale i ryzyko strat. Rozgrywka pozwala na doświadczenie emocji związanych z podejmowaniem decyzji, zachowaniami negocjatorów oraz stosowanymi przez nich stylami negocjacyjnymi. Wśród wniosków znajdzie się również miejsce na inne istotne elementy negocjacji, takie jak współpraca w zespole negocjacyjnym, zabezpieczenie przed ryzykiem, przekonania negocjatorów i ich wpływ na wynik, czy zaufanie
w biznesie.
Gra „Giganci Negocjacji” powstała na bazie teorii gier. Wprowadza dziewięć rund rozgrywki pomiędzy niewielkimi zespołami negocjacyjnymi. 
Cele:
• Doświadczenie emocji związanych z procesem decyzyjnym w negocjacjach.
• Doświadczenie emocji związanych z zachowaniami negocjatorów.
• Doświadczenie wpływu stylów negocjacyjnych na wynik negocjacji oraz na zachowania
negocjatorów.
• Doświadczenie i omówienie elementów ważnych dla wyniku negocjacji.

- - - - - - - - - 

Źródło zdjęcia:  Gerd Altmann z Pixabay.

  • Foto