Projekty »
Giganci negocjacji – gra zespołowa
:: Projekt U089 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.) |
Miejsce realizacji: Wydział Ekonomiczny (104)
Adres: Lublin, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5
Gra przenosi uczestników na rynek motoryzacyjny, gdzie rywalizują jako producenci i sprzedawcy motocykli. Ustalając ceny swoich produktów mogą współpracować, aby optymalnie wykorzystać ograniczony popyt rynku. Mogą także konkurować, aby zyskać więcej niż przeciwne zespoły. W tej grze, jak w biznesie, współpraca przynosi wymierne korzyści, ale i ryzyko strat.
Rozgrywka pozwala na doświadczenie emocji związanych z podejmowaniem decyzji, zachowaniami negocjatorów oraz stosowanymi przez nich stylami negocjacyjnymi. Wśród wniosków znajdzie się również miejsce na inne istotne elementy negocjacji, takie jak współpraca w zespole negocjacyjnym, zabezpieczenie przed ryzykiem, przekonania negocjatorów i ich wpływ na wynik czy zaufanie w biznesie.
Gra „Giganci Negocjacji” powstała na bazie teorii gier. Wprowadza dziewięć rund rozgrywki pomiędzy niewielkimi zespołami negocjacyjnymi. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na zajęciach z początkującymi, jak i średnio zaawansowanymi negocjatorami.
Cele:
• Doświadczenie emocji związanych z procesem decyzyjnym w negocjacjach.
• Doświadczenie emocji związanych z zachowaniami negocjatorów.
• Doświadczenie wpływu stylów negocjacyjnych na wynik negocjacji oraz na zachowania negocjatorów.
• Doświadczenie i omówienie elementów ważnych dla wyniku negocjacji.
____________________________
Źródło zdjęcia: https://happyhours.edu.pl/40-angielskich-zwrotow-pomocnych-w-negocjacjach