Zarejestruj

Projekty »

Giganci negocjacji – gra zespołowa

:: Projekt U089 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
ćwiczenia
Nauki i sztuki
ekonomia i finanse
Przedmioty
podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Ekonomiczny
Autor
dr Kinga Bednarzewska
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2024-09-16 10:00 - 12:00
Wolne miejsca: 30

Miejsce realizacji: Wydział Ekonomiczny (104)
Adres: Lublin, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5

Inne projekty w tym miejscu

Gra przenosi uczestników na rynek motoryzacyjny, gdzie rywalizują jako producenci i sprzedawcy motocykli. Ustalając ceny swoich produktów mogą współpracować, aby optymalnie wykorzystać ograniczony popyt rynku. Mogą także konkurować, aby zyskać więcej niż przeciwne zespoły. W tej grze, jak w biznesie, współpraca przynosi wymierne korzyści, ale i ryzyko strat.

Rozgrywka pozwala na doświadczenie emocji związanych z podejmowaniem decyzji, zachowaniami negocjatorów oraz stosowanymi przez nich stylami negocjacyjnymi. Wśród wniosków znajdzie się również miejsce na inne istotne elementy negocjacji, takie jak współpraca w zespole negocjacyjnym, zabezpieczenie przed ryzykiem, przekonania negocjatorów i ich wpływ na wynik czy zaufanie w biznesie.

Gra „Giganci Negocjacji” powstała na bazie teorii gier. Wprowadza dziewięć rund rozgrywki pomiędzy niewielkimi zespołami negocjacyjnymi. Z powodzeniem znajduje zastosowanie na zajęciach z początkującymi, jak i średnio zaawansowanymi negocjatorami.
Cele:
• Doświadczenie emocji związanych z procesem decyzyjnym w negocjacjach.
• Doświadczenie emocji związanych z zachowaniami negocjatorów.
• Doświadczenie wpływu stylów negocjacyjnych na wynik negocjacji oraz na zachowania negocjatorów.
• Doświadczenie i omówienie elementów ważnych dla wyniku negocjacji.

____________________________

Źródło zdjęcia: https://happyhours.edu.pl/40-angielskich-zwrotow-pomocnych-w-negocjacjach 

 

 

  • Foto