Zarejestruj

Projekty »

Gry w marketingu

:: Projekt PL062 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy I-IV, szkoła podstawowa - klasy V-VI (P5-6), szkoła podstawowa - klasy V-VIII, szkoła podstawowa - klasy VII-VIII, szkoła ponadpodstawowa, studenci, rodzice, dziadek i babcia, przedsiębiorca, samorządowiec, pracownik innej uczelni
Forma prezentacji
piknik naukowy - stoisko
Nauki i sztuki
nauki o zarządzaniu i jakości
Przedmioty
ekonomia w praktyce, podstawy przedsiębiorczości
Organizator
Politechnika Lubelska
Wydział Zarządzania
Autorzy
dr inż. Agnieszka Bojanowska (kierownik),
mgr Agnieszka Sulimierska
Początek
Niedziela 2024-09-15 10:00
Edycja zakończona

Miejsce realizacji: Piknik naukowy - Plac Teatralny przed Centrum Spotkania Kultur (stoisko piknikowe)
Adres: Plac Teatralny przed Centrum Spotkania Kultur

Inne projekty w tym miejscu

Gry w marketingu wykorzystują pozytywne skojarzenia i nastrój, aby przekazać komunikat marketingowy zainteresowanym odbiorcom. Znane jest pojęcie advergamingu (techniki marketingowe, polegające na tworzeniu gier na potrzeby marek) oraz grywalizacji  (stosowanie elementów gier, aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników, promować markę lub produkt czy zwiększyć interakcje z treściami). Niniejszy projekt wykorzystuje te techniki do ukazania możliwości zastosowania gier w marketingu w praktyce. Prezentowane będą liczne gry promocyjne (m.in. Pollub.my Marki oraz Pollub Empire, stworzone przez Studenckie Koło Naukowe Pollub.my Marketing działające przy Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej). W gry będzie można zagrać, aby ocenić ich potencjał marketingowy.