Projekty »
Gry w marketingu
:: Projekt PL062 (Szczegóły) | |
Początek |
Niedziela 2024-09-15 10:00 Edycja zakończona |
Miejsce realizacji: Piknik naukowy - Plac Teatralny przed Centrum Spotkania Kultur (stoisko piknikowe)
Adres: Plac Teatralny przed Centrum Spotkania Kultur
Gry w marketingu wykorzystują pozytywne skojarzenia i nastrój, aby przekazać komunikat marketingowy zainteresowanym odbiorcom. Znane jest pojęcie advergamingu (techniki marketingowe, polegające na tworzeniu gier na potrzeby marek) oraz grywalizacji (stosowanie elementów gier, aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników, promować markę lub produkt czy zwiększyć interakcje z treściami). Niniejszy projekt wykorzystuje te techniki do ukazania możliwości zastosowania gier w marketingu w praktyce. Prezentowane będą liczne gry promocyjne (m.in. Pollub.my Marki oraz Pollub Empire, stworzone przez Studenckie Koło Naukowe Pollub.my Marketing działające przy Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej). W gry będzie można zagrać, aby ocenić ich potencjał marketingowy.