Projekty »
Jak przeprowadzić udaną kampanię społeczną? Przykład akcji Stop zabudowie Parku Węglińskiego
:: Projekt U (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.) |
Miejsce realizacji: Wydział Prawa i Administracji (Aula Uniwersytecka)
Adres: Lublin, Plac Marii Curie–Skłodowskiej 5
Osoby, które chcą angażować się społecznie, zmieniać otaczającą ich rzeczywistość zadają sobie pytanie, co muszą zrobić, aby zainicjowana przez nich kampania społeczna zakończyła się sukcesem. Dlaczego nie udała się obrona VII LO, dlaczego mieszkańcy Lublina ponieśli klęskę w wojnie o Górki Czechowskie, a udało im się zatrzymać inwestycję w Parku Węglińskim? O tym opowie dr Karol Dąbrowski – prawnik, socjolog, były urzędnik Urzędu Skarbowego w Opolu Lubelskim, niegdysiejszy doradca prawny osób głuchoniewidomych, lokalny aktywista i światopoglądowy anarchista, który w sporze o Park zaangażował się po stronie mieszkańców Osiedla Świt w Lublinie.