Projekty »
Jak się promować? Profile naukowców w Polskiej Platformie Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie jako sposób na budowanie własnej marki
:: Projekt UM (Szczegóły) | |
Początek |
Środa 2023-09-20 12:00 Edycja zakończona |
Idź do prezentacji on-line |
"Jak się promować? Profile naukowców w Polskiej Platformie Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie jako sposób na budowanie własnej marki" jest wydarzeniem adresowanym przede wszystkim do pracowników naukowych, doktorantów i studentów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz wszystkich osób chcących korzystać z informacji znajdujących się w Polskiej Platformie Medycznej UML oraz na platformie centralnej Polskiej Platformy Medycznej.
Polska Platforma Medyczna - PPM jest projektem realizowanym przez polskie uczelnie medyczne (z Wrocławia, Białegostoku, Gdańska, Katowic, Lublina, Szczecina i Warszawy oraz Collegium Medicum UJ) i Instytut Medycyny Pracy w Łodzi.
Informacje o zasobach polskiej medycyny zostały udostępnione w sposób otwarty dla wszystkich, bez ograniczeń o charakterze prawnym czy technicznym.
W systemie PPM prezentowane są informacje o publikacjach naukowych, same publikacje w pełnych tekstach na otwartych licencjach Creative Commons, informacje o projektach, patentach i wydarzeniach, jakie mają miejsce w instytucjach tworzących PPM. Prezentowane treści i sama strona PPM są dostępne dla osób o specjalnych potrzebach.
Z Polskiej Platformy Medycznej mogą więc korzystać wszyscy bez ograniczeń – naukowcy i badacze, pacjenci, lekarze, przedstawiciele różnych profesji medycznych, a przede wszystkim wszyscy zainteresowani informacjami zweryfikowanymi naukowo.
Szczególnie zachęcamy do udziału w wydarzeniu pracowników naukowych i doktorantów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zapraszamy też studentów UML marzących o budowaniu swojej kariery naukowej. Będzie można zobaczyć jak wzbogacić istniejący profil albo jak rozpocząć przygodę z profilem w PPM UML.
Szkolenie on-line pokazuje co redaktorzy Polskiej Platformy Medycznej UML mogą zrobić, by profil był elementem budowania marki własnej.
Spotkanie na platformie MsTeams
Czas trwania szkolenia on-line: 45 minut w tym 15 min - czas na odpowiedzi na pytania uczestników.
Identyfikator spotkania 340 511 623 744
Kod dostępu EUFxRn