Zarejestruj

Projekty »

„Jesteśmy różni, ale równie ważni” – rozwijanie tolerancji stymulowane pedagogiką Montessori

:: Projekt U (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy I-IV
Forma prezentacji
warsztat
Przedmioty
nauczanie początkowe
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Pedagogiki i Psychologii
Autorzy
dr Iwona Zwierzchowska (kierownik),
mgr Barbara Celińska, mgr Dominika Trynda
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2021-09-20 10:00 - 12:00
Wolne miejsca: 6

Miejsce realizacji: Wydział Pedagogiki i Psychologii - Instytut Psychologii (B.2.02)
Adres: Lublin, ul. Głęboka 45

Inne projekty w tym miejscu

Projekt poświęcony jest problematyce tolerancji rozumianej jako szacunek dla wolności innych ludzi, poszanowanie ich poglądów, wierzeń, upodobań oraz sposobu życia. Ma na celu ukazanie, że każdy człowiek – niezależnie od jego wyglądu, gustu, miejsca zamieszkania, statusu społecznego czy ekonomicznego – jest tak samo ważny. W trakcie warsztatu realizowanego z wykorzystaniem elementów pedagogiki Montessori promowane będą postawy tolerancji, życzliwości i otwartości na potrzeby innych. Projekt adresowany jest do uczniów klasy I i II szkoły podstawowej.

  • Foto