Projekty »
„Jesteśmy różni, ale równie ważni” – rozwijanie tolerancji stymulowane pedagogiką Montessori
:: Projekt U (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.) |
Miejsce realizacji: Wydział Pedagogiki i Psychologii - Instytut Psychologii (B.2.02)
Adres: Lublin, ul. Głęboka 45
Projekt poświęcony jest problematyce tolerancji rozumianej jako szacunek dla wolności innych ludzi, poszanowanie ich poglądów, wierzeń, upodobań oraz sposobu życia. Ma na celu ukazanie, że każdy człowiek – niezależnie od jego wyglądu, gustu, miejsca zamieszkania, statusu społecznego czy ekonomicznego – jest tak samo ważny. W trakcie warsztatu realizowanego z wykorzystaniem elementów pedagogiki Montessori promowane będą postawy tolerancji, życzliwości i otwartości na potrzeby innych. Projekt adresowany jest do uczniów klasy I i II szkoły podstawowej.