Zarejestruj

Projekty »

Kampania społeczna jako narzędzie ratowania życia? Ujęcie suicydologiczne

:: Projekt U (Szczegóły)
Adresaci
studenci
Dla niepełnosprawnych
z innymi niepełnosprawnościami
Forma prezentacji
dyskusja, prezentacja multimedialna, warsztat, wykład
Nauki i sztuki
nauki medyczne
Przedmioty
ochrona zdrowia
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Filozofii i Socjologii
Autorzy
dr Krzysztof Rojek (kierownik),
mgr Marlena Stradomska
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2021-09-20 13:00 - 14:00
Wolne miejsca: 40

Miejsce realizacji: Wydział Filozofii i Socjologii (Aula )
Adres: Lublin, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 4

Inne projekty w tym miejscu

Kampanie społeczne w XXI wieku stanowią bardzo istotne źródło wiedzy; są prezentowane w Internecie, telewizji czy na plakatach. Wiele osób może mieć do nich dostęp. Niestety niektóre są wręcz zagrażające dla ludzi.

Podczas spotkania zaprezentowane zostaną przykłady kampanii społecznych (z Polski oraz innych krajów: przeanalizujemy co najmniej 5 kampanii) oraz prezentacja multimedialna, która ma praktyczny wymiar.

Uczestnicy będą mieli możliwość wyrażenia swoich wątpliwości oraz zadania pytań na temat zdrowia psychicznego.

Plan spotkania:

  • Kampania społeczna w teorii i praktyce.
  • Problematyka samobójstw w XXI wieku.
  • Statystyki samobójstw w Polsce.
  • Prezentacja przykładów kampanii społecznych.
  • Analiza dostępnych materiałów.
  • Dyskusja, wolne wnioski oraz pytania do psychologa praktyka.
  • Foto