Zarejestruj

Projekty »

Małe rozmowy – kiedy zaczyna się komunikacja?

:: Projekt K133 (Szczegóły)
Adresaci
studenci, rodzice
Forma prezentacji
dyskusja
Nauki i sztuki
nauki biologiczne, psychologia
Przedmioty
biologia
Organizator
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wydział Nauk Społecznych
Autorzy
dr Bogumiła Krawiec (kierownik),
Jakub Górniak
Początek
Poniedziałek 2024-09-16 10:00
Edycja zakończona

Miejsce realizacji: Collegium Joannis Pauli II (C 605)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14
(wejście do gmachu od strony ul. Łopacińskiego)

Inne projekty w tym miejscu

Czy zastanawiałeś się kiedyś, czym jest komunikacja i jakie cechy posiada idealny słuchacz? Kiedy tak naprawdę prowadzimy naszą pierwszą rozmowę? Jeśli ciekawi cię odpowiedź na te pytania, poszukamy ich wspólnie w trakcie dyskusji, która zaprowadzi nas w rejony psychologii prenatalnej, neuropsychologii czy psychologii rozwojowej. Skupimy się na komunikacji w tym okresie, szczególnie na jej przebiegu i formie. Odpowiemy także na pytanie, jakie skutki dla dziecka może mieć nieprawidłowa komunikacja prenatalna.

Każdy z nas w pewnym momencie swojego życia brał udział w komunikacji prenatalnej, choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Jest to proces, który zaczyna się już w łonie matki, gdzie rozwijające się dziecko odbiera bodźce dźwiękowe, czuciowe i emocjonalne. Zrozumienie, jak te wczesne doświadczenia wpływają na nasze późniejsze życie, może być niezwykle odkrywcze i pomocne. A jeśli planujesz zostać rodzicem, na pewno zdobędziesz przydatną wiedzę, która pozwoli ci lepiej zachować się podczas tego niezwykłego okresu, jakim jest ciąża. Dowiesz się, jak twoje emocje, sposób komunikacji i interakcji z dzieckiem jeszcze przed jego narodzinami mogą wpływać na jego rozwój i zdrowie. To cenne informacje, które pomogą ci stworzyć zdrowe i wspierające środowisko dla twojego dziecka już od najwcześniejszych chwil jego życia.

  • Foto