Zarejestruj

Projekty »

Poezja dźwignią reklamy, czyli humanista w biznesie

:: Projekt K184 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa
Dla niepełnosprawnych
niepełnosprawnych ruchowo
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
językoznawstwo, literaturoznawstwo, nauki o kulturze i religii
Przedmioty
język polski, wiedza o kulturze
Organizator
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wydział Nauk Humanistycznych
Autor
prof. dr hab. Adam Fitas
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Czwartek 2024-09-19 08:00 - 09:00
Wolne miejsca: 7
Edycja zakończona
Czwartek 2024-09-19 09:00 - 10:00
Termin dodatkowy
Brak wolnych miejsc

Miejsce realizacji: Collegium Norwidianum (CN 203)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14

Inne projekty w tym miejscu

Serdecznie zapraszam na warsztaty, w których będzie można zorientować się, jak wiele łączy zakochanego w języku i literaturze humanistę z pracownikiem branży kreatywnej świadczącym swe usługi jako copywriter czy pomysłodawca haseł i kampanii reklamowych. Co to jest funkcja perswazyjna języka i jak jej dobrze używać? Kiedy język skutecznie sprzedaje towary i usługi? Jak znajomość poezji sprzyja tworzeniu sloganów? Tego typu pytania będziemy sobie zadawać i próbować na nie dopowiadać za pomocą konkretnych ćwiczeń praktycznych. Polecam uwadze szczególnie tych, którzy myślą, że swoje pasje filologiczne mogą wykorzystywać tylko w zawodach ściśle humanistycznych. Poniżej zamieszczam jedno z przykładowych zadań:

 

Założyć się o coś

Założyć nogę na nogę

Założyć firmę

 

Wykorzystaj powyższą wieloznaczność słowa "założyć", aby zredagować krótki tekst, który będzie zachęcał do przedsiębiorczości. 

  • Foto