Projekty »
Poezja dźwignią reklamy, czyli humanista w biznesie
:: Projekt K184 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.) |
Miejsce realizacji: Collegium Norwidianum (CN 203)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14
Serdecznie zapraszam na warsztaty, w których będzie można zorientować się, jak wiele łączy zakochanego w języku i literaturze humanistę z pracownikiem branży kreatywnej świadczącym swe usługi jako copywriter czy pomysłodawca haseł i kampanii reklamowych. Co to jest funkcja perswazyjna języka i jak jej dobrze używać? Kiedy język skutecznie sprzedaje towary i usługi? Jak znajomość poezji sprzyja tworzeniu sloganów? Tego typu pytania będziemy sobie zadawać i próbować na nie dopowiadać za pomocą konkretnych ćwiczeń praktycznych. Polecam uwadze szczególnie tych, którzy myślą, że swoje pasje filologiczne mogą wykorzystywać tylko w zawodach ściśle humanistycznych. Poniżej zamieszczam jedno z przykładowych zadań:
Założyć się o coś
Założyć nogę na nogę
Założyć firmę
Wykorzystaj powyższą wieloznaczność słowa "założyć", aby zredagować krótki tekst, który będzie zachęcał do przedsiębiorczości.