Projekty »
Real time marketing – dlaczego lubimy marki, które wiedzą co się dzieje?
:: Projekt U262 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.) |
Miejsce realizacji: Wydział Politologii i Dziennikarstwa (A.2.05)
Adres: Lublin, ul. Głęboka 45
Real time marketing należy do strategii marketingowych wzmacniających wizerunek marki. Główne założenia marketingu relacyjnego dotyczą reagowania marki na bieżące wydarzenia w kontekście społecznym, politycznym, kulturalnym, gospodarczym, które mają przełożenie na wzrost popularności marki. Korzystają z niego zarówno podmioty komercyjne, jak i publiczne. Zaletami marketingu relacyjnego jest: nawiązanie interakcji z otoczeniem sieciowym, skrócenie dystansu w komunikacji, zabawny charakter, personalizacja komunikatów. Serdecznie zapraszam na wykład konwersacyjny, w trakcie którego zostaną zaprezentowane założenia i przykłady realizacji strategii RTM, a następnie wspólnie stworzymy przykładowe komunikaty marek, odwołujące się do RTM.
____________________________
Źródło zdjęcia: Ron Hoekstra z Pixabay.