Zarejestruj

Projekty »

Real time marketing – dlaczego lubimy marki, które wiedzą co się dzieje?

:: Projekt U262 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła ponadpodstawowa, studenci, dziadek i babcia, przedsiębiorca, samorządowiec, pracownik innej uczelni
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
nauki o komunikacji społecznej i mediach
Przedmioty
wiedza o kulturze, wiedza o społeczeństwie
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Politologii i Dziennikarstwa
Autor
dr Anna Szwed-Walczak
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Środa 2024-09-18 10:00 - 12:00
Wolne miejsca: 20

Miejsce realizacji: Wydział Politologii i Dziennikarstwa (A.2.05)
Adres: Lublin, ul. Głęboka 45

Inne projekty w tym miejscu

Real time marketing należy do strategii marketingowych wzmacniających wizerunek marki. Główne założenia marketingu relacyjnego dotyczą reagowania marki na bieżące wydarzenia w kontekście społecznym, politycznym, kulturalnym, gospodarczym, które mają przełożenie na wzrost popularności marki. Korzystają z niego zarówno podmioty komercyjne, jak i publiczne. Zaletami marketingu relacyjnego jest: nawiązanie interakcji z otoczeniem sieciowym, skrócenie dystansu w komunikacji, zabawny charakter, personalizacja komunikatów. Serdecznie zapraszam na wykład konwersacyjny, w trakcie którego zostaną zaprezentowane założenia i przykłady realizacji strategii RTM, a następnie wspólnie stworzymy przykładowe komunikaty marek, odwołujące się do RTM.

____________________________

Źródło zdjęcia: Ron Hoekstra z Pixabay.

  • Foto