Zarejestruj

Projekty »

Savoir-vivre: piękno uprzejmości. Biblioterapia jako narzędzie wychowawcze

:: Projekt U270 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy I-IV
Dla niepełnosprawnych
z innymi niepełnosprawnościami
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
literaturoznawstwo, nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o kulturze i religii, psychologia
Przedmioty
etyka, historia i społeczeństwo, język polski, plastyka, wiedza o kulturze, wiedza o społeczeństwie, wych. do życia w rodzinie, zajęcia artystyczne
Organizator
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Autorzy
mgr Barbara Woźniak (kierownik),
mgr Joanna Chmura
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2024-09-16 11:00 - 12:00
Brak wolnych miejsc
Edycja zakończona
Wtorek 2024-09-17 09:00 - 10:00
Termin dodatkowy
Wolne miejsca: 25
Edycja zakończona
Wtorek 2024-09-17 11:00 - 12:00
Wolne miejsca: 25
Edycja zakończona
Czwartek 2024-09-19 09:00 - 10:00
Termin dodatkowy
Wolne miejsca: 3

Miejsce realizacji: Biblioteka Główna Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (21)
Adres: Lublin, ul. Idziego Radziszewskiego 11

Inne projekty w tym miejscu

Warsztaty obejmują pracę nad podstawowymi wartościami takimi jak: uczciwość, prawda, przyjaźń czy szczęście. Podczas zajęć uczestnicy poznają pojęcie savoir-vivre, uczą się jak ważne są zwroty grzecznościowe. Dzieci biorą udział w czytaniu bajki pt.: Wróżki Charles’a Perrault’a, odpowiadają na pytania związane z tekstem, pracują w grupach, wykonują prace plastyczne dotyczące tematu zajęć.

____________________________

Źródło grafiki: https://pixabay.com/pl/illustrations/ksi%C4%85%C5%BCka-motyle-wiedza-czytanie-6732481/

  • Foto