Zarejestruj

Projekty »

Sztuczna inteligencja w świecie gier komputerowych. Czy komputer "myśli"?

:: Projekt PL138 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy V-VI (P5-6), szkoła podstawowa - klasy V-VIII, szkoła podstawowa - klasy VII-VIII (P7-8), szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
dyskusja, wykład
Nauki i sztuki
informatyka
Przedmioty
informatyka, matematyka, technologia informacyjna
Organizator
Politechnika Lubelska
Wydział Elektrotechniki i Informatyki
Autor
mgr inż. Łukasz Gałka
Terminy
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.)
Edycja zakończona
Wtorek 2023-09-19 11:00 - 12:00
Brak wolnych miejsc

Miejsce realizacji: Wydział Elektrotechniki i Informatyki - ul. Nadbystrzycka 38a (E211)
Adres: Lublin, ul. Nadbystrzycka 38a

Inne projekty w tym miejscu

Rozpoczęcie gry.

  1. Poziom 0 (5 min. - prezentacja)
    • komputer jako maszyna licząca
    • "sztuczna" inteligencja a "prawdziwa" inteligencja
  2. Ładowanie poziomu 1 (10 min. - dyskusja)
    • doświadczenia uczestników i cechy inteligentnych zachowań w grach
  3. Poziom 1 (10 min. - prezentacja)
    • drzewa decyzyjne
    • skończona maszyna stanów
  4. Ładowanie poziomu 2 (10 min. - dyskusja)
    • uczestnicy dzielą się przykładami i spostrzeżeniami z gier, gdzie zastosowano techniki z poziomu 1
    • czy komputer oszukuje? - techniki "oszukiwania"
  5. Poziom 2 (5 min. - prezentacja)
    • naśladowanie ludzkiego mózgu przez sieci neuronowe
  6. Wyniki gry (5 min. - dyskusja)
    • podsumowanie i odpowiedź na pytanie: czy komputer "myśli"?

Zakończenie gry.

  • Foto