Projekty »
Sztuczna inteligencja w świecie gier komputerowych. Czy komputer "myśli"?
:: Projekt PL138 (Szczegóły) | |
Terminy |
Czas trwania projektu: 1 godz. (45 min.) |
Miejsce realizacji: Wydział Elektrotechniki i Informatyki - ul. Nadbystrzycka 38a (E211)
Adres: Lublin, ul. Nadbystrzycka 38a
Rozpoczęcie gry.
- Poziom 0 (5 min. - prezentacja)
- komputer jako maszyna licząca
- "sztuczna" inteligencja a "prawdziwa" inteligencja
- Ładowanie poziomu 1 (10 min. - dyskusja)
- doświadczenia uczestników i cechy inteligentnych zachowań w grach
- Poziom 1 (10 min. - prezentacja)
- drzewa decyzyjne
- skończona maszyna stanów
- Ładowanie poziomu 2 (10 min. - dyskusja)
- uczestnicy dzielą się przykładami i spostrzeżeniami z gier, gdzie zastosowano techniki z poziomu 1
- czy komputer oszukuje? - techniki "oszukiwania"
- Poziom 2 (5 min. - prezentacja)
- naśladowanie ludzkiego mózgu przez sieci neuronowe
- Wyniki gry (5 min. - dyskusja)
- podsumowanie i odpowiedź na pytanie: czy komputer "myśli"?
Zakończenie gry.