Zarejestruj

Projekty »

Zagrajmy w kulturę - symbole kulturowe w grach komputerowych

:: Projekt K254 (Szczegóły)
Adresaci
szkoła podstawowa - klasy V-VI (P5-6), szkoła podstawowa - klasy VII-VIII (P7-8), szkoła ponadpodstawowa
Forma prezentacji
warsztat
Nauki i sztuki
językoznawstwo, literaturoznawstwo
Przedmioty
historia, historia i społeczeństwo, język polski, wiedza o kulturze, wiedza o społeczeństwie
Organizator
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Wydział Nauk Humanistycznych
Autorzy
mgr Dawid Kowalczyk (kierownik),
lic. Magdalena Kowalska
Terminy
Czas trwania projektu: 2 godz. (90 min.)
Edycja zakończona
Poniedziałek 2023-09-18 12:00 - 14:00
Brak wolnych miejsc

Miejsce realizacji: Collegium Norwidianum (CN 203)
Adres: Lublin, Aleje Racławickie 14

Inne projekty w tym miejscu

Gry komputerowe, są ważnym elementem kultury popularnej. Prezentują kulturowy aspekt funkcjonowania społeczeństwa. Biorąc pod uwagę, niszowe zainteresowanie tym medium, warto wskazać, że uczestnicy codziennie są bombardowani informacjami, które zawierają ów aspekt. Współczesna kultura popularna bazuje na tego typu wytworach, zatem zasadne wydaje się świadomy odbiór symboli, które funkcjonują w tym świecie cyfrowym. Czasy naturalnie ulegają zmianom, archaiczne spojrzenie a wykorzystanie gier w nauce o kulturze się zmieniło. Zapraszamy wszystkie osoby, mające na uwadze popkulturowe oraz humanistyczne podejście do interpretowania źródeł kultury.  

  • Foto